dinsdag 1 januari 2019

Jilliez bloghop Aqua Brushmarkers


Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer mee-hoppen met deze eerste bloghop van 2019 !
Om te beginnen wens ik jullie alle goeds en een heel creatief 2019, maar dat gaat vast goedkomen.


Vorige maand was er bij Jilliez de eerste challenge met een digi om in te kleuren, tijd dus voor een nieuwe challenge met een nieuwe digi. Is hij niet schattig ?


Het kleurwerk van deze digi heb ik natuurlijk weer gedaan met de Jilliez Aqua Brushmarkers.
Ik moet zeggen dat ik er steeds beter mijn draai mee kan vinden en dat is alleen maar fijn. Het duurt bij mij vaak even voordat ik "eigen" ben met een nieuw kleurmedium. Gewoon blijven oefenen en proberen is vaak het enige recept.

Aqua Brushmarkers Yellow

De digi's heb ik twee maal afgedrukt waarvan een gespiegeld, dat geeft zo'n leuk effect.
Het formaat heb ik iets aangepast zodat ze mooi uitkomen op de Jilliez Memorydex kaartjes.

M

De sjaals van beide vosjes heb ik voorzien van een design met de Jilliez Artliners.
Deze zijn ook superleuk voor doodle randjes zoals je ook kunt zien.


Ik hoop dat we jullie weer hebben uitgedaagd en dat jullie weer gezellig meedoen met deze Jilliez Challenge. Have fun !

Voor nog meer inspiratie mogen jullie nu doorhoppen naar het blog van

Groetjes,



4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk! Groetjes Betha

Annie H zei

Prachtige memorydex kaartjes ! Hele mooie ingekleurde vosjes en bijpassende papiertjes, super.
Groetjes, Annie

Miriam's creablog zei

happy new year, super leuk, en je gespiegelde digi's vind ik een toppie idee. Gr. Miriam

Astrid van der Linde zei

Deze kaartjes zijn ook superleuk geworden!!!

Een reactie posten