zondag 27 januari 2019

Happy Birthday

 
Hallo allemaal,
 
Weer een winters kaartje om met jullie te delen.
Deze keer in Mixed Media stijl.
 
 
De basis voor deze kaart is Water Art papier waar ik hoekjes gescheurd design papier (Noor design, Love Story) op heb geplakt. Daarna heb ik het papier ingestreken met Gesso, dit heb ik ook een beetje over de gescheurde randjes van het design papier door laten lopen. 
Na het drogen van de Gesso ben ik met dit leuke Jilliez Mask Stencil en structuurpasta aan de slag gegaan. Het op kleur brengen van de achtergrond heb ik gedaan met de Jilliez Metallic Brushmarkers.
 
 
De digi heb ik gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers en de Jilliez Metallic Bfrushmarkers. 
Voor de doodle randjes en het motief in de sjaal heb ik de Jilliez Artliners gebruikt. Ideaal weer de verschillende puntdiktes.
 
 
Voor de aankleding heb ik nog de boom uit de One of a kind Autumn set van Noor design gebruikt en het hekje uit de Under the Sea collectie.
 
Een kaartje dus met allerlei technieken en buiten mijn comfort zone, hihi.
 
Ik wens jullie nog een fijne creatieve dag !
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten