zondag 17 februari 2019

Happy Birthday

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag een voor mijn doen simpel kaartje om jullie te inspireren.
Ik kan jullie vertellen dat dit voor mij toch echt wel een uitdaging is.
 
 
De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt met Jilliez Mask Stencil 2018/0001. Met behulp van de Harmony inkt heb ik eerst het Waterart papier voorzien van kleur. Vervolgens heb ik met dezelfde inkt het patroon van de mask hierover aangebracht. 
Met een beetje verdunde gesso en een spetterkwast heb ik er volgens nog witte spetters op gemaakt.
Een doodle randje mag natuurlijk niet ontbreken. Hiervoor heb ik de Jilliez Artlinbers gebruikt. Deze fijne pennen-set gebruik ik inmiddels standaard bij het maken van mijn creaties.
 
 
De leuke Jilliez panda heb ik gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers.
Het blijft toch een feestje om met deze markers te kleuren !
 
Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren vandaag met deze Jilliez leuke producten.
Fijne zondag !
 
Groetjes
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten