zondag 10 februari 2019

Apen party

 
Hallo allemaal
 
Vandaag wil ik jullie inspireren met deze "apen party".
Wat een leukerds zijn het he. Ik kon ze niet weerstaan, hihi
 
 
De basis voor deze kaart is de Jilliez Elisabeth. Deze heb ik eerst afgetekend op WaterArt papier en vervolgens ben ik met verschillende groenen tinten (en een gele) Distress inkt aan de slag gegaan om de onderdelen van kleur te voorzien. 
Nadat ik tevreden was over het kleurverloop heb ik op het achterste stuk het Jilliez mask stencil verwerkt met een donker groen Distress inkt. Om de blaadjes nog meer kracht bij te zetten heb ik ze voorzien van een accent met de Jilliez Artliners. Met deze Artliners heb ik ook weer de doodle randjes gemaakt.

 
De vrolijke apen komen uit een stempelset van CC Designs (CCD-0132)..
De kadootjes (Noor design, 6002/0350) heb ik na het embossen bewerkt met de gekleurde Jilliez Artliners. Door de fijne punten van de Artliners kun je de kleur mooi aanbrengen terwijl ze nog in de mal zitten.
 
 
 
Ik wens jullie een fijne zondag !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten