zondag 24 maart 2019

Unicorn Birthday

 
 
Hallo allemaal,
 
Voor het kaartje waarmee ik jullie vandaag wil inspireren ben ik buiten mijn comfort zone gegaan.
Ik kwam op Facebook een filmpje van Femke Kokke tegen wat mij heeft geïnspireerd.
 
 
Het Jilliez mask stencil heb ik op een stuk aquarelpapier gelegd en daarna heb ik verschillende kleuren Nuvo Shimmer Powder eroverheen gestrooid. Hierna heb ik er water overheen gesprayd terwijl ik het mask stencil heb laten liggen.
 
 
Het resultaat is dus dat je het mask patroon op je papier krijgt maar ook nog veel kleur op je stencil achterblijft. Zonde om deze weg te poetsen en heb ik er een nieuw stuk aquarel papier op gelegd. Het effect is dat je het tegenoverstelde patroon op je papier krijgt. Leuk toch !
 
 
Om dit leuke effect nog eens extra te benadrukken heb ik na het schoonmaken van het mask stencil deze weer terug gelegd en heb ik het patroon overgetekend met een zwarte Jilliez Artliner. 
Natuurlijk mag ook nu een doodle randje met deze fijne pennen niet ontbreken.
 
 
Om het kaartje verder aan te kleden heb ik de leuke Unicorn stempel van CC Designs gebruikt. Het goud op de hoorn en de vleugels heb ik gemaakt met de Starry Colors van Gansai Tambi.
Het hartje tussen de wolken is gemaakt met de pons van Vaessen.
Als finishing touch kunnen enkele pailletten niet ontbreken en een mat laag met het Jilliez Glitterpapier.
 
Ik ben wel enthousiast geworden van deze wandeling buiten mijn comfort zone.
Hopelijk heb ik jullie ook een beetje enthousiast kunnen maken.
 
Groetjes
 

 

 

1 opmerking:

Een reactie posten