zaterdag 1 juni 2019

Nagellak met een boodschap


hallo allemaal,

Afgelopen week werd Robin alweer 12 jaar.
Natuurlijk maakte ik ook voor haar een kaartje. Robin is helemaal into de meidendingen make-up, nagellak, etc.
De leuke Dutch Doobadoo nagellak mal is dus perfect om een kaartje te maken.


De basis heb ik 2x in wit cardstock gemaakt. Het Summer Vibes design papier van Noor design heb ik gebruikt voor de aankleding van de potjes. Aan beide zijde heb ik gekozen voor een ander designpapier omdat ik niet kon kiezen, hihi.

Mon Ami Ella en de Summer Vibes Flower van Noor design heb ik gestanst uit Waterart papier. Met Distress inkt heb ik deze op kleur gebracht, zo leuk om te doen !


De beide nagellakjes heb ik met een tussenstukje aan elkaar gemaakt. In dit tussenstukje heb ik een inkeping gemaakt waar een leuk label in past. Aan de bovenzijde heb ik een klittenbandsluiting gemaakt zodat het makkelijk te openen is.

Robin was erg blij met het kaartje en ik moet zeggen dat ik het zelf ook erg geslaagd vind.
Hopelijk heb ik jullie weer op ideetje kunnen brengen.
Ik wens jullie een mooi weekend en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.

Groetjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten