zondag 30 juni 2019

Apen Party

 
Hallo allemaal,
 
Na lange tijd weer een kaartje om met jullie te delen.
Momenteel is het erg druk in huize Sevriens maar tussen de buien door ben ik toch aan de knutsel.
 
Voor 't Boekensteuntje ben ik vorige week live geweest op Facebook met een demo van de Vaessen cirkelsnijder. Bij dit kaartje ben ik ook met deze fijne cirkelsnijder aan de slag geweest.
 
 
Op aqauarelpapier heb ik 3 rondjes uitgesneden met een doorsnede van 4 cm.
Vervolgens heb ik het papier bewerkt met Distress inkt in geel en groen tinten. Hiermee heb ik het verloop van deze kleuren gecreëerd.  
 Nadat ik tevreden was over het kleurverloop heb ik met de Triangel mask van Dutch Doobadoo een patroontje gemaakt in het papier. Het papier heb ik vervolgens gemat op aquarelpapier. Op de plek waar de gaten zitten vond ik een witte achtergrond niet zo mooi, dus heb ik deze ook op kleur gebracht.
 
 
De leuke apen komen uit de Monkey stempelset van CC designs. Het takje en de teksten komen ook uit deze leuke set.
Het kleurwerk heb ik met de Zig Clean Colors gedaan.
Het doodle randje heb ik met de Jilliez Artliners gedaan. Deze keer heb ik gekozen voor donkergroen in plaats van zwart.

 
Ik hoop dat ik jullie weer op ideetje heb kunnen brengen. 
Momenteel ben ik ook geregeld te vinden bij 't Boekensteuntje Creatief met live uitzendingen via Facebook. Deze zijn naast Facebook ook terug te kijken op YouTube:
Hier vind je ook de demo met de cirkelsnijder van Vaessen.
 
Ik wens jullie nog een mooie zondag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 
Groetjes
 

1 opmerking:

Anja Pauw Creaties zei

Wat een geweldige kaart.
Zijn echt superleuk die aapjes

Een reactie posten