zondag 16 juni 2019

Hello, Friend

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag een klein lief kaartje om met jullie te delen.
 
 
Deze lieve leuke digi van Mo Manning kwam afgelopen week nieuw in de shop. Te leuk om niet in mijn winkelmand te verdwijnen en een kaartje mee te maken.

 
Het kleurwerk heb ik met de Watercolor Paint van Studio Light gedaan. In het water heb ik nog een beetje Embossing Enamel gedaan zodat het lijkt op een schittering in het water. Vervolgens heb ik dit geheel in de vorm van een Dutch Doobadoo (470.713.141) mal geknipt.
Aan de buitenzijde heb ik een stukje design papier uit de Lovely Aquarels set van Noor design gemaakt. De overgang heb ik voorzien van een randje met hartjes dat gestanst is met de pons van Veassen.
De wolkjes heb ik iets meer "body" gegeven door een doodle randje in te tekenen, net als rond de tekst.
Voor de afwerking nog een bloemetje en een strikje en klaar is dit lieve kleine kaartje.
 
Ik wens jullie nog een mooie zondag !
 
Tot snel !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten