zondag 9 juni 2019

Right way


Hallo allemaal,

Ik blijf nog hangen in het piratenthema, krijg er geen genoeg van (hihi).


Deze nieuwe digi van Mo Manning bracht mijn gedacten weer bij het kompas van Dutch Doobadoo.
Het kompas heb ik eerst in goud karton gemaakt en vervolgens de binnenkant uit design papier (Sailing Home, Noor design). Met blauwe Distress inkt heb ik vervolgens de wijzers uit het kompas erop gemaakt.


De digi heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Achter de digi heb ik een mooie vuurtoren van Marianne Design gezet. Het anker heb ik bewerkt met embossing enamel van Stampendous. Doordat het dikkere korrels zijn in verschillende kleuren krijg je een heel mooi effect op het anker.


Het grote vissersnet van Marianne Design heb ik een twee stukken geknipt. Een van de stukken zit verwerkt op de voorzijde en de andere in de binnenzijde.
De tekst die bij de digi hoort heb ik op een "houten" paaltje gemaakt. De binnenzijde van dit kaart is dus ook geheel in stijle.

Donderdag a.s. ga ik om 19:30 uur live een workshop geven op de facebookpagina van
Heb je zin om mee te doen dan vind je hier het lijstje met de spullen die je vast kunt leggen.

Ik wens jullie nog mooie Pinsterdagen.
Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten