woensdag 5 juni 2019

Pirate World

 
Hallo allemaal,
 
De piraten digi van Mo Manning vind ik zo leuk dat ik er nog een kaartje mee gemaakt.
Best uniek voor mij om een digi meerder malen te gebruiken en dan ook nog eens meteen na elkaar.
Het moet dus niet gekker worden, hihi.
 
 
De basis is wederom een mal van Dutch Doobadoo, 40.713.175.
Deze heb ik eerst in kraft gemaakt en vervolgens aangekleed met het True Gentlemen design papier van Noor design.
 
 
De geweldige globe is een nieuwe mal van Marianne Design, LR0606. Erg leuk vind ik dat deze best groot is qua formaat. Hierdoor is deze mal ook leuk te gebruiken bij bijvoorbeeld het scrappen van je vakantiefoto's.
 

 
De digi heb ik met de aquarelpotloden van Albrecht Durer gekleurd.
In de achtergrond heb ik nog een zeewierrand (Noor design, 6002/0989) aangebracht om ook de kleur iets te breken.
De tekstjes komen uit een stempelset van MFT.
 
Ik wens jullie nog een fijne dag en graag tot snel bij mijn volgende creatie.
 
Groetjes !

2 opmerkingen:

Ciela zei

Leuke kaart en die piraat doet het goed, en met de globe kan hij de hele wereld rond haha.

Pat zei

Oooooh! I love this!! Beautiful coloring...and such a great design! Thanks so much for joining us for this month's challenge at Mo's. Hugs, Pat Frank

Een reactie posten