zondag 2 juni 2019

Ahoy !

 
Hallo allemaal,
 
Deze schatkaart wil ik vandaag met jullie delen.
 
 
Afgelopen week kwamen er weer enkele nieuwe producten op de markt. Van het ene idee kwam het anderen en zo werd het idee van deze schatkaart geboren.
 
 
De Treasure Map mal van Dutch Doobadoo heb ik eerst getekend op Waterart papier. Vervolgens ben ik met de Whimsy en Bride set van Art by Marlene de kaart op kleur gaan brengen. Lekker "kliederen" met water dus.
Met Distress inkt heb ik het kompas uit de Compass mal van Dutch Doobabdoo in het midden van de kaart gemaakt. De Script stempel van Noor design heb ik gebruikt om de achtergrond nog meer schatkaart- "look" te geven.
De piraten afdrukjes heb ik met een stempelset van MFT gemaakt, zodat het nog meer op een schatkaart gaat lijken.
 
 
Na het uitknippen heb ik er een mat in zwart cardstock achter gemaakt. Met een zwarte artliner heb ik de wegen op de schatkaart gemaakt. Heerlijk om alles zo samen te stellen tot een geheel.
 
 

 
De digi van Mo Manning heb ik met de Zig Clear Colors gekleurd evenals de stempels op de kaart.
Met de Paerlescent Watercolor van Zig heb ik details zoals de veer en het zwaard laten glimmen.
 
Voor de palmbomen heb ik LR0541 van Marianne design gebruikt. Deze heb ik achter het scheeptstouw (CR1405) gezet. In goud karton heb ik het stuurwiel (Noor design, 6002/0418)uitgestanst. Dit goude karton komt ook terug in de slinger bovenaan de kaart waardoor het nog meer een geheel wordt.
 
Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen met deze leuke spullen.
Nog een mooie dag en graag tot snel bij mijn volgend creatie.
 
Groetjes !

 

1 opmerking:

caroline j zei

Heel mooi moet je veel hebben om zo iets te maken erg mooi

Een reactie posten