woensdag 19 juni 2019

Hoera Geslaagd !

 
Hallo allemaal,
 
Afgelopen week was het eindelijk zover, de examenuitslagen.
Een positieve uitslag verdiend zeker een kaartje dus ben ik lekker aan de slag gegaan.
 
 
De nieuwe mal van Dutch Doobadoo leent zich perfect voor het maken van een diploma-kaartje.
 
Deze heb ik eerst uit kraft gemaakt en vervolgens bekleed met het Men's World design papier van Noor design.
 

 
De digi van Mo Manning heb ik met de Watercolor paint van Studio Light gekleurd.
Blauwe mal 6002/0639 van Noor design heb ik gebruikt in de achtergrond van de digi. Vervolgens heb ik er nog twee labels achter geplaats en dit hele geheel bovenop een stuk gescheurd ribbelkarton gemaakt.
 
 
Met rood cardstock heb ik een soort zegel gemaakt voor op het diploma. De stempel in het midden komt uit de Clear Stamp Button set van Noor design. De tekst "Hoera geslaagd !" komt uit een stempelset van Marianne Design (CS0844)
 
Ik vind deze mal van Dutch Doobadoo steeds leuker worden.
 Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje.
Ik wens jullie weer een fijne dag en graag tot snel bij mijn volgende creatie
 
Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten