woensdag 12 juni 2019

Kitten scrap


Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken hebben we twee kittens erbij, Jacky en Bram.
Zij zorgen natuurlijk voor veel plezier en gezelligheid en daarnaast voor leuke foto's.
Een aantal van deze foto's heb ik verwerkt voor in mijn planner. Deze gebruik ik overigens op mijn eigen manier dus zonder plannen, hihi.


De pagina zijn gemaakt uit Waterart papier die ik heb bewerkt met een mask stencil van Dutch Doobadoo en de Watercolor paint Bold & Bright van Studio Light, Art by Marlene.
Voor de aankleding heb ik ook veertjes (6002/0292) en bloemblaadjes (6003/0081 en 6003/0093) van Joy crafts gebruikt. Deze heb ik gestanst uit Waterart papier en daarna op kleur gebracht met de Watercolor paint. Wat een feestje om zo in te creƫren met deze prachtige verf.

Morgen (donderdag 13-6-19) ga ik om 19:30 uur live een workshop geven op de facebookpagina van
Heb je zin om mee te doen dan vind je hier het lijstje met de spullen die je vast kunt leggen.

Fijne dag vandaag !

Groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten