maandag 27 mei 2019

Coffee time

 
Hallo allemaal,
 
Ik heb het planner virus helemaal te pakken. Wat is dit leuk om te doen !
Het formaat van de pagina vind ik echt perfect.
Ooit heb ik me aan het scrappen op 30x30 gewaagd maar merkte dit ik met dit formaat niet uit de voeten kwam. De memorydex ook erg leuk om foto's op te verwerken mist soms net wat ruimte. De planner lijkt dus perfect voor mij.
 
 
Deze foto van mijn oudste dochter Robin vond ik zo leuk voor in mijn planner dat ik ook eigenlijk meteen al wist hoe ik het ging maken.
Deze pagina heb ik gemaakt van Waterart papier waarop ik met structuurpasta en een mask (470.715.135) van Dutch Doobadoo een patroon op heb aangebracht.
Na het drogen heb ik kleur aangebracht met de Watercolor set van Art) by Marlene. Hier overeen heb ik met de scriptstempel (Noor design, 6410/0468) nog wat tekst gestempeld.
Achter de foto heb ik stukjes design papier gemaakt uit het Hug in a Mug design papier van Noor design. Dit heb ik terug laten komen in de rondjes rondom de gaatjes welke ik gemaakt heb met de punch van Memory Keepers. In de leuke koffiebekers (Noor design, 6003/0085) komt het design papier ook terug.
De bijpassende teksten komen uit de Coffee stempelset van Noor design, 6410/0474). Zo leuk hoe alles met elkaar match.
Als finishing touch nog enkele pailletten waarna de pagina door de keuring kon bij dochterlief.
Ze vond hem erg leuk, missie geslaagd dus (hihi)
 
Nu op naar de volgende want ook Renée wil heel graag dat ik zoiets maak met een foto van haar.
Aan de slag dus !
 
Tot snel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten