dinsdag 7 mei 2019

Snap Scrap

 

Hallo allemaal,
 
 
Afgelopen zomer heeft mijn dochter mij wegwijs gemaakt in de wereld van de snapchat. Lachen, gieren, brullen met deze vrolijke foto's als eindresultaat.
Tijd dus om eindelijk eens een creatie mee te maken.

 
Op aquarelpapier heb ik met structuurpasta de wybertjes van Dutch Doobadoo gemaakt.
Vervolgens heb ik kleur aangebracht de Distress Oxide inkt. De kleuren heb ik afgestemd op het Endless Love design papier.

 
Met de Clear Stamp Script set van Noor design heb ik vervolgens gestempeld op de achtergrond. Hierdoor maak je de achtergrond iets interessanter.
Het design papier heb ik in verschillende laagjes achter de foto's gemaakt. Ideaal dus dat deze mooi op elkaar zijn afgestemd.
 
 
De selphie stick is een stempel uit de Photo Shoot Kit stempelset van Noor design. De grappige teksten komen ook uit deze set.
Bij het design papier is ook een Bella Lulu knipvel ontworpen. Deze leuke dametjes kunnen dus niet ontbreken in deze pagina's
 
 
Tot zover weer mijn creatie.
Fijne dag vandaag !
 
Groetjes,
 
 



1 opmerking:

Cinderella zei

Gave pagina
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Een reactie posten