zaterdag 4 mei 2019

Rockabilly girl

 
Hallo allemaal,
 
Het mixed media virus raast nog steeds door mijn lijf.
Erg leuk om deze stijl te ontdekken en er mijn eigen draai aan te geven. Het is nog steeds ontdekken en proberen, heerlijk !
 
 
Als basis heb ik mal 470.713.139 van Dutch Doobadoo gekozen. Deze heb ik al een tijdje niet mee gebruikt maar blijft toch erg leuk.
Met structuurpasta en een mask stencil heb ik eerst een patroontje op het Waterart papier gemaakt. De eerste kleur heb ik opgezet met Distress inkt om er vervolgens nog meer kleur en shine aan toe te voegen met de Nuvo Shimmer Powders.

 
De geweldige Clear Stap Script set van Noor design heb ik gebruikt om met Versafine te stempelen.
De kleurkeuze heb ik aangepast op het Tropical Summer design papier van Noor design. Uit deze papierset heb ik enkele repen gesneden die ik achter de mooie stans (Noor design, 6002/0639) heb geplakt. In het midden van de stans heb ik dit design papier ook nog terug laten komen.
 
Deze Rockabilly girl zit in de Rockabilly Gals stempelset van CC Designs. Het kleurwerk heb ik met de Polychromos van Faber Castell gedaan. 
 

 
Twee kleine tickets uit de Crafty Cocktail Tickets set van Noor design heb ik nog in de achtergrond verwerkt.
In de bloementoef zitten nog enkele Vintage Flourishes bladstansjes van Noor design verwerkt, 6003/0081 en 6003/0091.
 
Ik ga nog even verder met ontdekken en hoop jullie weer te zien bij mijn volgende creatie.
Fijne dag !
 
Groetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten