woensdag 1 augustus 2018

Shimmer Powder experiment

 
Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag begint de maand Augustus alweer, time flyes !
Mijn memorydex heb ik ook verdeeld in maanden met de handige tab's van Heidi Swapp. Zo leuk om dan per maand terug te kijken wat ik al gemaakt heb.
 
Voor deze kaartjes heb ik een mal van Studio Light gebruikt (STENCILSL122), zo handig.
Eerst heb ik deze in zwart cardstock gestanst en daarna een maatje kleiner in WaterArt papier van Kippers hobby. Met een mask van Dutch Doobadoo heb ik eerst een leuk motiefje met structuurpasta op het WaterArt papier gemaakt. Nadat de pasta droog was ben ik gaan experimenteren met het Nuvo Shimmer Powder. Wat een leuk spul is dit !!!!
Voor het bovenste kaartje heb ik gebruik gemaakt van de Green Parade en de Atlantis Burst. Voor het onderste kaartje Solar Flare en Cherry Bomb.
Uit glossy cardtsock heb ik met de Floral Flourishes mal bloemen gestanst. Ik was erg benieuwd hoe dit zou uitpakken met de Shimmer Powder. Gelukkig viel het resultaat niet tegen, het droogt anders op omdat het papier anders is maar ook dit geeft best een mooi resultaat.
Met de Vintage Flourishes 6003/0080 heb ik nog kleine bloemetjes gestanst uit glossy cardstock. Deze heb ik bewust niet gekleurd zodat dit het geheel op een rustige manier "breekt".
De hartjes in de bloemen heb ik met de Nuvo Paerl Drops gemaakt. Voor de finishing touch heb ik nog doorzichtige Paerl Drops aangebracht in de achtergrond.
 
Ik wens jullie nog een fijne dag !
Tot ziens bij mijn volgende creatie !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten