zaterdag 25 augustus 2018

Penguin Party

 
Goedemorgen allemaal,
 
Dit leuke schuifkaartje heb ik gemaakt n.a.v. de SOL van 3 Augustus opop het Noor en zo blog. Zo handig dat je dat terug kunt lezen en dan nog kan maken. Helaas was ik de avond niet in de gelegenheid maar zo kon ik hem later toch nog gewoon maken.
Een modelletje wat ik waarschijnlijk vaker zal gaan maken, gewoon omdat het zo leuk is (hihi).
 
Het design papier wat ik heb gebruikt is het Silent Night van Noor! (6011/0570). Dit wordt toevallig ook in de beschrijving gebruikt. Onder hetzelfde thema is ook een leuke kerstboom stans uitgebracht (6002/1144). Deze heb ik in 3 verschillende designs uitgeprint en als bosjes achter de leuke stempel van CC Designs gezet (Penguin, LP7). CC Designs heeft ook nog een stempelset met 4 pinguïns (Penguin Party AC1071), deze passen leuk bij het meisje. Het laagje sneeuw waar de afbeeldingen in staan heb ik gemaakt mbv de Snowmarker.
 
 
Deze leukerds heb ik dan ook gebruikt om vrolijk achter het raampje te verschijnen als je de kaart openklapt. Wat een superleuk effect !!!
Al het kleurwerk heb ik met de Clean Colors gedaan.
 
 
Dit was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot ziens bij mijn volgende blog !

3 opmerkingen:

Karen Schaghen zei

Super leuk kaartje.het venster is toppie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaart met al die "verborgen" snoetjes.
Lieve groetjes Miranda

Monique1971 zei

Kei mooi!

Een reactie posten