woensdag 8 augustus 2018

FlipFlop


Hallo allemaal,

Met dit zomerse weertje blijf ik hangen in het maken van zomerse kaartje. Het Tropical Summer papier van Joy (6011/0549) is ideaal om in deze sferen te blijven hangen.
Het zomerse meisje is een stempel van CC Designs (CCD-0099). Het kleurwerk heb ik met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell gedaan. 
Achter de bloemtoef zien jullie blaadjes van Dutch Doobadoo (472.948.049), deze heb ik op kleur gebracht met Distress inkt. De zonnebril en de slippertjes zijn ook van Dutch Doobadoo (472.948.026) en ook deze zijn mooi op kleur gebracht met Distress inkt. De bril heb ik overgetrokken op zwart cardstock om zonnebrilglazen te creëren. De slippertjes heb ik gemat op roze cardstock en met een witte stift voorzien van stippen.
Het hekje en de zeemeeuw op de paal zijn beide stansen van Joy, 6002/0653 en 6002/0661.
De leuke tekst komt uit de Summer Lovin stempelset van Joy, 6410/0027.

Nog twee dagen en dan begint ook mijn zomervakantie, hopelijk is er nog mooi weer over zodat we lekker in de flipflops kunnen blijven lopen.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag !
Tot de volgende keer !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten