maandag 20 augustus 2018

Hoera 50 !!!

 
Hallo allemaal,
 
Vorige keer zagen jullie al een kaartje met een speciale leeftijd en vandaag heb ik er weer een om met jullie te delen.
Het Sailing Home design papier van Noor! wat ik voor deze kaart heb gebruikt is ook erg geschikt voor mannen kaarten.
Omdat 50 ook een speciale leeftijd heb ik deze er met behulp van de cijfermallen van DDD (470.715.805) op gemaakt.
Aangezien ik erg graag en gekleurd plaatje toevoeg aan mijn kaart was het nu flink zoeken naar iets leuks en passends bij de jarige. Al dat zoeken is beloond met deze leuke digi van Mo Manning die ik gekleurd heb met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell.
De Vintage Flourishes sterren (Joy, 6003/0088) zijn ook erg leuk om te verwerken op een mannenkaart. Voor de feestelijke touch heb ik nog enkele pailletten aangebracht in bijpassende kleuren.
 
Ik ben zeer tevreden met deze mannenkaart en hoop dat ik jullie op ideeën heb kunnen brengen.
Een hele fijne dag vandaag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten