maandag 13 augustus 2018

Christmas Wishes

 
Hallo allemaal,
 
Na een weekje genieten in Drenthe zijn we weer lekker thuis en kan het hobbyen weer beginnen. Even heb ik getwijfeld om toch wat spullen mee te nemen maar helaas de auto was vol. het was dus een weekje afkicken voor mij, hihi.
Voordat we gingen heb ik deze kerstkaart nog gemaakt bij tropische temperaturen. Eigenlijk zou je dan een lekker zomers kaartje verwachten maar deze Gnomes van Bella Lulu keken me toch al lange tijd aan. Dit in combi met de mooie kleuren uit het Silent Night design papier van Noor! design kon ik moeilijk weerstaan.
De basis is een leuke mal van DDD, 470.713.164.
Het kleurwerk van deze leukerds heb ik met de Polychromos van Faber Castell gedaan. Het was niet eenvoudig om de juiste kleuren te krijgen maar het is me gelukt !
De Vintage Flourishes sterren (Joy, 6003/0088) zijn natuurlijk erg leuk om op een kerstkaart te verwerken. De tekst op de banner is van CC Designs (CSEN007). De banner heb ik een klein beetje bol opgeplakt voor een speels effect. Met de Nuvo Paerl Drops heb ik gezorgd voor de Bling-Bling.
 
Nog een weekje genieten van de vakantie en dan gaat het "gewone" leven van start. Tijdens de vakantie hebben we veel foto's gemaakt dus deze zullen de komende tijd wel regelmatig hier voorbij komen.
 
Bedankt voor jullie bezoekje tot de volgende Blog !
 
 

3 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Super tof. Mooie kleuren ook. Die gnomes zijn toch geweldig hé
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je zo genoten hebt op vakantie Lilian. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt met die grappige gnomes. Mooie kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.
Deze koddige gnomes staan mooi in het middelpunt van je create.
Geniet nog van laatste vakantieweek.
Het is ook altijd weer lekker als alles weer in z'n ritme loopt.

-xies- Renate.


Een reactie posten