zaterdag 18 augustus 2018

Kerst schuifkaart

 
Hallo allemaal,
 
Tijdens de laatste dagen van mijn vakantie ben ik aan de slag gegaan met dit schuifkaartje. Deze kwam voorbij op de pagina van Noor! design. Te leuk dus om niet ook te maken.
 
 
Nadat ik de basis gemaakt had uit wit cardstock kon het aankleden beginnen. Ik heb gekozen voor het Holly Jolly design papier van Noor! (6011/0571).
Voor op het schuif gedeelte heb ik een blauwe mal (6002/0631) gestanst in wit cardstock waarna ik de binnenkant in design papier heb gemaakt.
Het leuke rendier is van CC Designs (RB1132) en heb ik met de Clean Colors gekleurd. Het bont randje langs de muts is gemaakt met de Snowmarker evenals de pompom aan de muts en de sneeuwlaag waarop het beestje zit.
Als de kaart omhoog geschoven is komt de kerstwens tevoorschijn. De Merry Messages stempelset van Lawn Fawn heb ik hiervoor gebruikt.
Natuurlijk heb ik ook een aantal kerstmallen gebruikt uit de Joy collectie nl:
- Kerststerren, 6002/1048
- Dennentakjes, 6002/0769
- Hulsttakje, 6002/0775
- Rode besjes, 6003/0090. Deze takjes heb ik eerst gestanst en daarna bewerkt met Nuvo Pearl Drops.
 
 
Met een tabje van Bella Lulu heb ik het schuifgedeelte extra benadrukt zodat het voor de ontvanger duidelijk is dat je de kaart moet opentrekken. Om het nog duidelijker te maken heb ik nog gebruik gemaakt van een stempel van Lawn Fawn (LF1415).
Op de beide hoekjes heb ik nog een kleine toefjes kerstgroen (Joy, 6002/0769) gemaakt met rode besjes gemaakt met Nuvo Drops.
 
Het was erg leuk om dit kaartje te maken zelfs de meiden vonden het leuk. Wie weet gaan ze het zelf ook nog proberen al zijn ze momenteel druk bezig met het versieren van schriften met mijn inktjes en stempels. Erg gezellig om zo samen aan de knutsel te zijn !
 
Ik wens jullie nog een fijn weekend en zie jullie graag weer terug bij mijn volgende creatie.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten