woensdag 29 augustus 2018

Hoera, 50 jaar getrouwd !

 
Goedemorgen allemaal !
 
Ik mocht alweer een kaartje maken voor een 50-jarig huwelijk. Een prachtige mijlpaal zeker als ik bedenk dat wij dit jaar al 12.5 jaar getrouwd zijn. Time flyes zullen we maar zeggen...
 
 
Mo Manning heeft altijd leuke digi's voor dit soort gelegenheden, zo ook deze digi. Met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell heb ik deze gekleurd. Ook deze potloden zijn zo fijn om mee te werken. Ze mengen perfect en geven zo'n mooie kleur. Ik ben echt heel blij met deze set.
De basis voor deze kaart heb ik gemaakt met de ticketmal van Studio Light. Een beetje retro zullen we maar zeggen. Past er dus goed bij, hihi.
Het design papier komt uit de Hug in a mug set van Noor! (6011/0543) 

 
Achter de digi heb ik twee labels uit design papier gemaakt met een pons van Vaessen. De hartjes heb ik in goud papier geponst met ook een Vaessen pons.
De tekst komt uit een stempelset van Marianne Design (PL1524).
Achter de bloemen zit een mooi takje van Noor! (6002/0939). Hier heb ik het takje in tweeën geknipt en tussen de bloemen geschikt.
 
 
 
Aan de voorzijde van het flapje van het ticket heb ik me de cijfermal (470.455.006) van Dutch Doobadoo het getal 50 gemaakt, natuurlijk ik goud. Om het iets te laten breken heb ik er nog een kleine stempel bij gemaakt uit de Sending Love set van Noor! (6410/0040).
 
 
Leuk dat je weer een kijkje bent komen nemen op mijn blog !
Natuurlijk hoop ik je weer te mogen verwelkomen bij mijn volgende creatie.
Ik wens je nog een hele fijne dag en tot snel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten