zaterdag 28 juli 2018

Houthakkers

 
Goedemorgen allemaal,
 
Zijn jullie ook nog aan de hobby met die hoge temperaturen van afgelopen week ?
Tussen het zwemmen door probeer ik toch nog een beetje tijd aan de hobby te spenderen. We hebben geluk dat we een rustige hobby hebben uitgekozen, hihi.
 
Afgelopen week was mijn man jarig en hij verdiend natuurlijk ook een "home made" kaartje.
Een van zijn hobby's is houthakken dus deze leuke jongens van CC Design (RB1163) moest ik natuurlijk gebruiken. Na lange tijd heb ik weer eens gekleurd met de Clean Colors. Het kleuren hiermee verleer je nooit geloof ik.
De basis van dit kaartje is de mooie boxmal van Marianne Design (CR1374). Deze heb ik helemaal uit het water Art papier van Kippers gestanst en daarna bewerkt met Distress inkt. De wolken heb ik erop gemaakt met het Mini Cloud Edges stencil van MFT (ST-100). Het gras heb ik ook met een stencil van MFT gemaakt namelijk het Grassy Edges (ST-111). In de lucht heb ik nog vliegende vogels gestempeld met de mini stempels van Nellie Snellen (MAFS002)
In de box heb ik ook gras gemaakt, nu met de stansmal van Marianne Design (CR1355). Ook deze heb ik eerst gestanst in Water Art papier en daarna op kleur gebracht met Distress inkt. Dit zorgt voor een mooi geheel.
Het leuke kampvuurtje heb ik met een mal van Joy gemaakt (6002/0508), dat past er natuurlijk ook perfect bij.
Het wegwijzer paaltje komt uit de Under the Sea collectie van Joy (6002/0495) maar past hier natuurlijk ook goed bij.
De Happy Birthday tekst heb ik gestanst met een mal van Lawn Fawn (LF852), qua lengt is deze precies goed voor bij deze boxmal.
 
Zo leuk om al die verschillende merken met elkaar te combineren.
Ik wens jullie een fijn weekend en graag weer tot de volgende keer !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten