woensdag 25 juli 2018

Eerste Kerstkaartje

 
Hallo allemaal,
 
Inmiddels zitten we al lekker in de zomervakantie stemming en heb ik mijn eerste kerstkaartje al klaar. Beetje raar is het wel, maar je kan maar beter op tijd beginnen.
 
De basis is een leuke mal van Dutch Doobadoo (470.713.165) die ik bekleed heb met het Joy to the World design papier van Joy (6011/0561)
Ook ik ben helemaal fan van die leuke gnoms en dus mocht deze niet ontbreken op mijn eerste kerstkaartje. Het kleurwerk heb ik gedaan met de Polychromos van Faber Castell.
De gnom staat in het midden van een mooie blauwe mal (Joy, 6002/1112). Doordat de gnom een digi is kun je hem precies op maat maken waardoor hij altijd past.
Bovenin heb ik een toef gemaakt met 3 kerststerren ook deze zijn van Joy (6002/1048).
De tekst op de banner onderin is van Lawn Fawn en komt uit de Home for the Holidays set.
 
Het blijft voor mij toch een beetje om met deze zomerse temperaturen kerstkaartjes te maken maar wie weet wat voor inspiratie ik nog krijg.
 
Tot snel !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten