woensdag 4 juli 2018

Unicorn doosje

Hallo allemaal,
 
Dit leuke doosje heb ik gemaakt voor de 7de verjaardag van een echte unicorn fan.
Ik heb als basis gekozen voor dit modelletje van DDD (470.713.047). Naast dat het erg leuk is het voor kinderen denk ik nog leuker. Je krijgt een platte envelop in de brievenbus en dan komt er een doosje "uitgeplopt", hoe leuk is dat !
De aankleding van dit doosje heb ik gedaan met het Tropical Summer design papier van Joy (6011/0549). Lekker vrolijk en leuk te combineren met de unicorn kleuren.
 
 
Het prinsesje van CC design (SW1194) heb ik gekleurd met de aquarel potloden van Faber Castell. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de Gansai Tambi Starry Colours voor glitteraccenten. Mom Ami vriendje Lily heb ik gestanst in WaterArt papier en daarna bewerkt met distress inkt. De vleugels en de hoorn heb ik voorzien van goud embossingpoeder van Nuvo. Op de flapjes heb ik een tekst uit een stempelset van CC design (RB1116) gemaakt en paper art strikjes van DDD (472.948.017)
 
 
Altijd leuk om de leeftijd te vermelden. Dit heb ik gedaan met de cijfermal van DDD (470.715.805)
Voor nog meer glittereffect heb ik hier en daar het doosje voorzien van pailletten in bijpassende kleuren.
 
 
 
Ik heb begrepen dat mijn project goed ontvangen is en de jarige er erg blij mee was. Daar doe je het toch voor !
 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten