zaterdag 30 juni 2018

Inspire

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie deze Memorydex kaartjes laten zien. Het blijft nog even wennen voor mij om meer foto's te maken. Gelukkig ben ik voor deze foto's ingeschakeld door Robin. Momenteel experimenteert ze graag met make-up en verschillende "Looks". Nadat ze klaar met is met het maken van haar "Look" moet ik ten tonelen verschijnen om er foto's van te maken. Ook hierover heeft ze dan al een goed nagedacht en wordt mij precies gezegd hoe ik de foto moet maken. Zo mooi die puberteit en het ontdekken van je eigen "ik".
Nu hadden we dus een leuke win-win situatie. Robin mooie foto's van haar "Look" en ik mooie foto's voor de hobby.
 

 
Als basis heb ik zwarte kant en klare Memorydex kaartjes gebruikt waar het mooie Love Letters papier van Joy (6011/0525) prima bij past.
Op het bovenste kaartje heb ik de foto in een frame van Lawn Fawn (LF1432) gezet. Het mooie witte hoekje (Joy, 6002/1112) past mooi bij de randmal (Joy, 6002/1113) die ik ook in wit cardstok gestanst heb. Aangezien Robin erg van katten houdt en deze ook in het design papier zitten vond ik de stans van (COL1344) Marianne Design er wel leuk bij. De tekst komt uit een stempel-set (MM1620) van Marianne Design.
In het onderste kaartje heb ik een mooie grote tekststempel gebruikt uit een set van Joy (6410/0312). Het tab-kaartje achter de foto en de # en de @ komen allemaal uit een set van Marianne Design (COL1389).
Als finishing touche nog hier en daar een paillet en Nuvo drops.
 
Ik hoop dat ik jullie met deze inspirerende kaartjes heb kunnen inspireren, hihi.
 
Graag tot ziens bij mijn volgende creatie !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten