woensdag 27 juni 2018

Bee Happy

 
Hallo allemaal,
 
Wat een feestje is het Tropical Summer design papier van Joy. Ik word er helemaal blij van !
Het leuke bijtje (Mo Manning) heb ik in de Tropical Summer kleuren gekleurd. Dit was mijn tweede test met de Faber Castelle Albrecht Dürer. Jullie begrijpen wel dat ik dus dubbel Happy was, hihi.
Wat heb ik allemaal gebruikt voor dit vrolijke kaartje?
De basis, deze heb ik mbv een DDD mal (470.713.165)gemaakt in wit cardstock.
Bij een bijtje hoort natuurlijk een honingraad, deze heb ik gestanst (Joy, 6002/00979) in goud karton.
In de achtergrond heb ik een blauwe randmal van Joy verwerkt, 6002/1099. Het grasrandje is van Marianne Design, CR1355. In het gras ligt een boomstam verscholen en staan fleurige potten en een gieter opgesteld. Deze leuke stansjes zitten allemaal in de One of a Kind set Spring van Joy. In de brievenbus (Joy, 6003/3002) zit een brief, gewoon voor de leuk.
Tot slot de tekst. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de Concord&9th Perfectly Penned Stamp Set. Dit is zo'n leuke set met allemaal losse letters die je aan elkaar kunt stempelen zodat je je eigen woorden kunt "Handletteren". Ideaal dus voor als dit niet helemaal je ding is maar je toch een mooie tekst op je kaartje wil.
 
Ik wens jullie nog a Happy-Day en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Schitterend kaartje. Tof gedaan
Nice card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Hetty P. zei

Wat een super lief kaartje heb je gemaakt
Groetjes van Hetty

Een reactie posten