zaterdag 9 juni 2018

Birthday Chat


Hallo allemaal,

Tussen al het Memorydex-en door maak ik toch ook nog kaartjes, hihi.
De basis van dit kaartje heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.142.
Het design papier dat ik gebruik heb is het Fantasy Fields van Joy, 6011/0566.
De digi (Lili of the Valley) heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Erachter heb ik de mooie ovale mal van Joy (6002/1044).
Het tekstwolkje komt uit de Selfie Frames van Lawn Fawn. De tekst is ook van Lawn Fawn (LF1421), doordat deze lekker klein past hij goed in de tekstwolk.
De tickets heb ik met de Stamps & Die cut set van Studio Light (BASICSDC05) gemaakt.
Natuurlijk mag een mooie bloementoef niet ontbreken, hierachter heb ik de Branch Leaves tak van Joy (6002/0939) gemaakt.
Nog een strik en pailletjes en klaar is deze meiden-kaart.

In mijn volgende bericht laat ik jullie graag weer mijn Memorydex creatie zien.
Tot dan !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten