zondag 3 juni 2018

Happy family Memorydex

Hallo allemaal,
 
Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog.
Tijd weer voor een kaartje in mijn Memorydex. Hij begint nu al een beetje vol te raken en dat is erg leuk. Het ontbrak echter nog aan foto's van ons als gezin. Aangezien wij niet zo fotogeniek zijn is het dus best een uitdaging om hier iets van te vinden.
 
 
Het Tropical Summer design papier (6011/0549) van joy heb ik gekozen voor de basis. Met de Scrabble Letters Kit (6004/0016)uit de scrap collectie van Joy heb ik de tekst gemaakt.
Het moeilijkste vond ik de aankleding maar heb eens goed gezocht in mijn verzameling en toch het een en ander gevonden.
 
 
De cocktail glaasjes van Joy (6002/0388) geven het zomerse sfeertje goed weer maar toen kwam de uitdaging, welk papier ga ik gebruiken. Na wat wikken en wegen en stanzen, embossen en kleuren is dit het geworden.

 
De Palmbomen (LF1435) van Lawn Fawn hebben een ideaal formaat voor deze kaartjes.
De Little Happiness Labels zijn zo leuk dat ik ze heb gecombineerd (hoef ik minder te kiezen, hihi).
Met de kusjesstempels uit de Sending Love stempelset (6410/0040) van Joy en Distress Oxide inkt heb ik de rondvliegende kusjes gemaakt.
  
 
Ik wens jullie nog een fijne zondag.
Tot de volgende keer !

1 opmerking:

Beisforbeauty zei

Prachtig gedaan

Liefs Cindy

Een reactie posten