woensdag 13 juni 2018

Beachlife memorydex

 
Hallo allemaal,
 
Ik ben weer in de weer geweest met de Memorydex. Ik heb het helemaal te pakken !
Deze keer heb ik kaartjes in Beach-thema gemaakt.
Het blijft erg leuk en uitdagend voor mij om op dit formaat te werken.
Het design papier wat ik voor deze kaartjes gebruikt heb is: "Feeling Crabby" van Joy (6011/0559)
 
 
De digi die ik gebruikt heb is van Lili of the Valley en heb ik gekleurd met de Polychromos. De leuke wereldbol (6002/0931) van Joy heb ik gemat op een stukje design papier, de werelddelen heb ik gekleurd zodat deze extra opvallen.
De tekst is een stempel uit de Summer Lovin stempelset van Joy (6410/0027)
 
 
De vuurtoren (Joy,6002/0419) heb ik gestanst uit wit cardstock en daarna gemat op rood design papier uit de set, zo valt hij goed op. Ook de meeuw zit in deze set en heb ik na het embossen gekleurd in de mal. Hierdoor komen de poten en de snavel beter uit.
De krab heb ik na het embossen beïnkt met Distress inkt om er meer "leven" in te krijgen.
Erachter heb ik het visnet gemaakt, dit heb ik verknipt zodat het mooi achter de krab past.
Als je goed kijkt zie je ook nog schelpen (6002/0653), deze heb ik na het embossen ook nog beïnkt voor meer effect.
 
 
Als finishing touch heb ik op beide kaartjes parels gemaakt met de Nuvo Paerl Drops.
 
Het was weer een feestje om deze kaartjes te maken.
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en graag tot de volgende keer !
 
Fijne dag !

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Tof gedaan.
Great card.

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke zomerse kaarten in frisse kleuren Lilian.
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten