woensdag 6 juni 2018

Unicorn sister's

Hallo allemaal,
 
Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Inmiddels ben ik helemaal into the Memorydex kaartjes.
Unicorn Lily (Joy, 6002/1079) heeft de perfecte afmeting voor op deze kaartjes.
Ik heb haar gestanst op wit glad stempelpapier en daarna onderdelen op kleur gebracht met Distress Oxide. De vleugels en de hoorn heb ik bewerkt met Nuvo embossingpoeder waardoor ze mooi goud worden.
 
 
Op onderstaand kaartje heb ik eerst de lucht gekleurd met inkt waarna ik de wolken (Marianne Design, CR1361) erop heb gemaakt. De bloemen (Joy, 6002/0774) in het gras heb ik ook op kleur gebracht met Distress Oxide evenals de vlinders (Marianne Design, CR1354).
De tekst heb ik gestempeld met een tekst uit de Sweet Friends stempelset van Lawn Fawn (LF1551).



De achtergrond van dit kaartje heb ik ook gemaakt met Distress Oxide. Eerst heb ik stroken tape op het papier geplakt, daarna op kleur gebracht met de Oxide en als laatste de stroken weer voorzichtig verwijderd. Leuk effect zo he.
De regenboog (Joy, 6002/1109) heb ik na het stansen ook gekleurd met de Oxides, dit terwijl hij nog in de mal zat.
Het woord dream heb ik aan elkaar gestempeld met de losse letters uit de Perfectly Penned stamp set van Concord. Hiermee stel je dus heel makkelijk alle woorden samen.
 
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wellicht nieuwsgierig heb kunnen maken naar de Memorydex.
 
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten