zaterdag 23 juni 2018

Hang Out

 
Goedemorgen allemaal,
 
Vorige week heb ik eindelijk na lang wikken en wegen mezelf getrakteerd op de Faber Castell Albrecht Dürer potloden. De Polychromos vallen zo goed in de smaak maar soms mis ik het kleuren met water. Natuurlijk heb ik nog altijd mijn Clean Colors maar soms wil een mens ook eens iets anders, hihi.
Nadat ik de postbode hartelijk had ontvangen en het huishouden aan kant was het "test" tijd. Mij heb je de rest van de avond niet meer gehoord, wat een feestje!
Deze leuke digi van Mo Manning mocht als eerste in de test-fase. Jullie raden het al de test is met vlag en wimpel geslaagd !
Natuurlijk moet er na het kleuren ook een kaartje gemaakt worden, deze keer weer met een basis van DDD (470.713.139).
Het mooie Lavender Garden (Joy, 6011/0591) heb ik gebruikt voor de aankleding.
Bij lavendel papier horen natuurlijk ook lavendel bloemetjes. Deze heb ik gestanst met de stansjes uit de One of a Kind Spring set van Joy (6002/0700). Het grasrandje waar ik deze in heb laten bloeien is een stans van Marianne Design, CR1355. Achter deze strook zien jullie een blauwe randmal (Joy, 6002/1113) gestanst in wit cardstock. Daarnaast heb ik bovenaan nog een blauwe mal (Joy, 6002/0639) "verstopt", welke ik na het stansen zo geknipt heb dat deze precies achter de hoek van het vierkant past.
Rechts onderaan loopt een kippenkoppeltje van Joy (6003/0077), ik vind ze zo leuk.
De klimop links boven is ook gemaakt met een stans van Joy (6002/0456) en heb ik daarna geknipt en weer samengesteld totdat ik het perfect vond passen.
Tot slot de tekst, deze is uit de Happy Happy Happy set van Lawn Fawn.
 
Zo, dit was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie een fijn en creatief weekend.
 
Tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten