zaterdag 16 juni 2018

Pirate Bear

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie dit "spring" kaartje showen. Dit model heb ik gemaakt met mal 470.713.669 van Dutch Doobadoo. Het model deed mij denken aan mij eerste niet platte kaartje dat ik maakte, dat had ook dit model. Zo leuk om dit nu weer terug te zien. de mal die ik er destijds voor gebruikte heb ik helaas niet meer vandaar dat ik deze niet kon laten liggen, hihi.
De mal heb ik in kraft gemaakt en daarna voorzien van design papier uit de Feeling Crabby set van Joy (6011/0559).
De digi van Lili of the Valley lag al een tijdje op mij te wachten, maar nu was hij dan eindelijk aan de beurt. Het kleurwerk heb ik natuurlijk weer met de Polychromos gedaan.
De wereldbol (Joy, 6002/0931) heb ik na het stansen en embossen gemat op design papier en de werelddelen voorzien van een kleurtje zodat er meer diepte ontstaat.
Het stuurwiel (Joy, 6002/0418) heb ik gestanst in kraft en daarna bewerkt met Nuvo embossing poeder. Ik vind het effect echt heel gaaf geworden !
De verrekijker (Joy, 6002/0931) heb ik gemat op spiegelkarton waardoor de glazen net echt lijken.
De leuke button stempel (Joy, 6410/0096) vond ik wel mooi bij de sfeer passen en heeft dus ook een plekje bemachtigd op dit kaartje.
 
Ik ben weer tevreden met het eindresultaat al is het toch anders dan ik in mijn hoofd had.
Voor vele van jullie zal dit vast herkenbaar zijn, hihi.
 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer !

1 opmerking:

Hobby Hoogland zei


wat een leuke spring kaart zo vrolijk en dan dat beertje als piraat in een doosje grappige digi mooi ingekleurd .
Ook alle dingetjes die je hebt toegevoegd maakt het één geheel.
PRACHTIG.
fijne zondag.
groetjes Marjan.

Een reactie posten