dinsdag 29 mei 2018

Bday boekje


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het feest in huize Sevriens, Robin is jarig !
Voor haar geen kaartje maar een gepimpt notitieboekje. Iedere avond schrijft ze een stukje in een schriftje dus leek me dit wel leuk voor haar.
De digi van Mo Manning (gekleurd met de Polychromos) is dan ook erg toepasselijk.
Robin vond het Fabtasy Fields design papier (van Joy /6011/0566) erg mooi vandaar dat dit dus mijn uitgangspunt was voor het pimpen van dit boekje.
De teksten komen uit de Clear Stamps Words set van Joy (6410/0312) en vond ik ook erg toepasselijk bij dit boekje.
De regenboogmal van Joy (6002/1109) heeft ook een plekje gevonden tussen de wolken.
Achter de digi is de mooie bloemenmal van Joy (6002/0975) te zien. Deze heb ik zo geknipt dat hij mooi achter het plaatje uitkomt. In de hartjes van de bloemen heb ik een dotje gezet met de Nuvo Paerl Drops in bijpassende kleuren.
De stans voor de pijlen zit in de Stencil Kit Beautiful uit de scrap collectie van Joy (6002/0914).
Om ze wat meer "body" te geven heb ik ze bewerkt met een fineliner.

Ik wens jullie een hele fijne dag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten