zaterdag 26 mei 2018

Sweet girl in red and black

 
Hallo allemaal,
 
Na al mijn Memorydex kaartjes nu weer tijd voor een gewone kaart. Natuurlijk blijft ook dit nog steeds heerlijk om te doen. Het creëren door te combineren, heerlijk !
 
De basis voor deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.154). Een mal met zowel een strakke vorm als een mooie ronde vorm, de tegenstelling die ook in de kaart zelf terug komt. Het Love Letters (6011/0525) design papier heeft deze tegenstelling ook. Het zwarte maar ook het liefdevolle rood komt erin naar voren.
De digi van Mo Maning leent zich dan ook perfect bij dit papier. Een klein lief maar ook stoer meisje dat ik gekleurd heb met de Polychromos. 
Links onderin heb ik de mooie hoekmal van Joy (6002/1041) gebruikt. Een mal die erg lief oogt maar doordat ik hem in zwart heb gestanst is hij meteen stoerder.
Met de Tag Press van Tim Holtz heb ik drie buttons gemaakt om het geheel nog wat stoerder te maken.
Voor een liefdevolle afwerking heb ik gekozen voor een bloementoef en hier en daar een pailletje.
 
Het was erg leuk om zo met tegenstellingen te werken en er dan een geheel van te maken.
 Ik zeg: "missie Geslaagd !"
 
Ik kan jullie vast verklappen dat ik op mijn volgende blog een notitieboekje met jullie wil delen.
Hopelijk zie ik jullie dan ook weer !
 
Tot de volgende keer !
 
 

1 opmerking:

Dora zei

Prachtige kaart en wat een leuke katten papier zit erbij.

Een reactie posten