woensdag 2 mei 2018

Banaantje?

Goedemorgen allemaal,
 
Mijn eerste vakantie dag meteen gebruikt om een kaartje te maken. Ik zeg: "Een heel goed begin van de vakantie !"
Toen ik dit leuke aapje van Lee Holland zag wist ik meteen wat ik wilde gebruiken om er een leuk kaartje mee te maken.
De basis heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.142.
Het design papier heb ik samengesteld uit verschillende blokje. Beach Babe van Pink and Main, Spring Flings van Pink and Main en Summer fun van Echo park.
Aangezien de meeste apen houden van het klimmen in bomen heb ik de leuke palmbomen (LF1435) van lawn Fawn gestanst. Uit de apen-set van Marianne Design (COL1399) heb ik de bananen-stans gebruikt welke natuurlijk erg leuk bij het geheel past. Ook het grasje waar de banen op zijn gevallen is een stans van Marianne Design (LR0360).
Het "houten" bord heb ik gemaakt door stans 6002/0653 van Joy in kraft te stansen. De Happy tekst heb ik erop gestempeld met de Happy Happy Happy stempelset van Lawn Fawn (LF1334).
De bday vlaggetjes zijn gemaakt met de One of a kins Alphabet set van Joy (6002/0799).
De pailletten heb ik hier en daar gestrooid voor de finishing touch.
 
Een kaartje dus met heel veel verschillende merken die op deze manier mooi samenkomen.
Hopelijk heb ik jullie weer op ideeën kunnen brengen.
Ik wens jullie een hele fijne dag en graag tot de volgende kaart !
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten