zondag 29 april 2018

Kitty Ballerina

Goedemorgen allemaal,
Afgelopen week zag ik dat Lee Holland weer nieuwe digi's heeft uitgebracht. Wat zijn ze weer leuk !
De digi die ik de vorige keer gekocht heb zijn nog niet eens allemaal gebruikt maar deze kon ik natuurlijk ook niet weerstaan.
Het katje, gekleurd met de Polychromos, past perfect bij het Prima Ballerina papier van Joy (6011/0560).
Het leuke model van de kaart heb ik met de Diamond mal van Dutch Doobadoo gemaakt (470.713.654). Aan de buitenste randen heb ik de mooie bloemen-randmal (6002/0476) van Joy verwerkt. In het midden heb ik nog een blauwe ovaalmal (6002/0258) van Joy gebruikt om de digi wat meer "body" te geven.
Bij een ballerina hoort natuurlijk een mooie tutu, deze heb ik gestanst met een mal van Marianne Design (LR0467). Met de bijbehorende kleurenhanger heb ik de jurk opgehangen aan een slinger (CR1392) die ik ook met een mal van Marianne Design gemaakt heb.
De spitzen heb ik ook met een mal van Marianne Design (LR0466) gestanst.
De tekst heb ik gestempeld met de Happy Happy Happy set van Lawn Fawn (LF1334).
Nog even en dan mag ik lekker gaan genieten van een weekje vakantie met allemaal leuke dingen en veel tijd voor de hobby. Inmiddels heb ik weer genoeg ideeën dus ik zou zeggen tot snel !


1 opmerking:

Rita zei

Super mooie kaart!! Groetjes Rita

Een reactie posten