zondag 22 april 2018

Sketch it is

 
Goedemorgen,
 
Afgelopen week heb ik weer heerlijk buiten een kaartje kunnen maken.
Uitgangspunt was de sketch uit het nieuwe Noor magazine. Altijd leuk om met een sketch te werken en ook leuk om al die verschillende resultaten te zien. Hetzelfde maar toch ook weer zo verschillende.
Vorige week kwam dit leuke varkentje van Lee Holland mij tegen op Facebook. Nadat ze in mijn winkelmandje was gesprongen kwam ik nog een paar leukerds tegen die jullie vast binnenkort hier zullen tegenkomen. Ook deze keer heb ik weer met de Polychromos gekleurd.
Het roze van dit leuke varken past leuk bij het Prima Ballerina papier van Joy (6011/0560).
 Achter het varken heb ik een mooie mal (Joy, 6002/0639) gestanst in kraft papier. Rechts onderin de hoek heb ik een mooie hoekmal (Joy, 6002/1041) gestanst in wit cardstock waarna ik het nogmaals uit design papier heb gestanst. Hieruit heb ik de vlinder losgeknipt en op de witte vlinder geplakt voor een "fladderend" effect.
In de sketch zitten ook bloemen verwerkt dus ben ik in mijn bloemenbak gedoken en een mooi toefje samengesteld. Hierachter weer mijn favoriete takje van Joy (6002/0939).
De tekst komt uit een stempelset van CC Design (RB1116).
Met de Nuvo Paerl Drops heb ik de puntjes op de spreekwoordelijke i gezet.
 
Hopelijk heb ik jullie weer op ideeën kunnen brengen en zie ik jullie weer terug bij mijn volgende kaart.
 
Fijne zondag !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten