zondag 13 mei 2018

Memorydex Coffee


Goedemorgen allemaal,

Vandaag geen gewoon kaartje om te delen met jullie maar een setje voor in mijn Memorydex. Ik heb getwijfeld of ik er aan zou beginnen maar het lijkt mij erg leuk om hier samen met de meiden zo af en toe een kaartje in te maken. Ik ben begonnen met een setje te maken in het koffie thema maar wil er ook foto's van leuke momenten in gaan verwerken. De eerste foto's van ons uitstapje naar Apeldoorn liggen al klaar om verwerkt te gaan worden.


Terug naar deze "koffie"-kaartjes
Aangezien ik erg graag kleur heb ik gekozen voor deze leuke stempel van CC design met de toepasselijke naam: Latte Lucy. Het kleurwerk heb ik met de polychromos gedaan. Het is wel even omdenken wat betreft de maat tov een gewone kaart, een nieuwe uitdaging dus.
Het design papier is van Joy, Hug in a mug (6011/0543). In de achtergrond heb ik een randmal van Joy verwerkt (6002/0986). De koffiebekers zijn gemaakt met de Vintage Flourishes 6003/0085 van Joy.


In dit kaartje heb ik een schudgedeelte gemaakt met de bedoeling er koffiebonen in te doen. Helaas bleken deze te dik en heb ik voor pailletjes gekozen in bijpassende kleuren. Het was even zoeken naar een mooie mal die op het kaartjes paste (Joy, 6002/0258). In het midden heb ik een tekst
(Joy, 6410/0474) gestempeld met Versamark waarna ik deze heb bewerkt met goudkleurig embossingpoeder van Nuvo. Mijn bedoeling was om hiervoor wit embossing poeder te gebruiken maar deze bleek spoorloos.
Misschien was het jullie al opgevallen maar de rechter koffiebeker is kleiner. Dit heb ik gedaan door door er simpelweg een stukje af te halen waardoor je kunt spelen met verschillende maten koffiebekers.

Bij beide kaartjes heb ik met de fineliner een randje gedoodled.
Ik denk dat ik er nog een hobby bij heb. Nu nog meer hobby-tijd.....

Ik wens jullie een mooie zondag en een fijne Moederdag !

Tot de volgende kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten