woensdag 9 mei 2018

New Home

 
Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag wil ik dit verhuiskaartje met jullie delen. De vorige keer dat ik een verhuiskaartje maakte vond ik het erg lastig en nu leek het zo uit mijn vingers te rollen.
De basis die ik gebruikt heb is de Sape Art Label van Dutch Doobadoo (470.713.157). Hierop heb ik een huisje gemaakt mbv de Card art Houses mal van Dutch Doobadoo. Om alles aan te kleden heb ik het Secret Garden design papier van Joy gebruikt (6011/0531). Op het huis heb ik een raam gemaakt met de Home Sweet Home mal van Joy (6002/0197). Om het nog meer op een echt raam te laten lijken heb ik er een stukje sheet achter gemaakt voor een "glas-effect". Met structuurpasta en de Bricks mal (470.715.002) van Dutch Doobadoo heb ik hier en daar stenen op het huis gemaakt. Als ik dit gedaan had voordat ik het raam erop maakte had het waarschijnlijk iets strakker uitgepakt. Weer iets geleerd dus..., niet te snel werken.
De digi is van Mo Manning en heb ik met de ZIG Clean Colors gekleurd. Jawel ik heb ze weer eens gebruikt. Het was wel weer even wennen maar het is net als fietsen, je hebt het weer snel te pakken.
Het grasrandje heb ik met een mal van Marianne Design gemaakt (CR1355). De kleine bloemetjes heb ik gestanst met de liniaal mal van Joy (6002/0774).
De tekst onderin het gras heb ik met de Typewriter Keys stempelset van Joy gemaakt (6410/0078)
Bovenin heb ik een strik gemaakt met scrappers floss en een bijpassend lintje. De sleutels die eraan hangen heb ik met een liniaal mal van Marianne Design gemaakt (CR1435). Na het stansen heb ik de sleutels bewerkt met embossing poeder van Nuvo zodat het net echt lijkt.
De leuke hoekmal van Joy (6002/1041) heeft ook een plekje gekregen. Deze heb ik twee keer gestanst zodat ik nog een vlinder bovenop de eerste kon plakken waardoor deze meer "tot leven" komt.
De tak met de bloesem komt uit een set van Marianne Design (CR1374). Voor de finishing touch her en der een drupje met de Paerl Drops van Nuvo.
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 
 

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart met mooie kleuren en leuke details.
Wonderful card.

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Een reactie posten