woensdag 16 mei 2018

Apenheul Memorydex

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie mijn eerste setje met foto's voor in mijn memorydex laten zien.
In de Meivakantie zijn we met z'n vieren naar de Apenheul geweest en hebben daarna heerlijk geslapen in een hotel in Apeldoorn.
Ik moet nog even denken aan het feit dat ik nu ook gerichte foto's moet maken tijdens een uitje want dat is hier nog niet zo gelukt. Gelukkig maakt de aap van Marianne Design (Col1399) veel goed, hihi.
Op het linker kaartje heb ik een digi van Lee Holland verwerkt die ik gekleurd heb met de Polychromos.
Het design papier dat ik heb gebruikt is van Joy (6011/0539). De wereldbol heb ik ook gemaakt met een mal van Joy (6002/0931). In beide kaartjes zien jullie ook de leuke nieuwe labeltjes uit de Little Happiness collectie van Joy (6002/1100). Met de tagpress van Tim Holtz heb ik de button gemaakt waarin ik stempel heb gezet met de Sending Messages stamp set van Joy (6410/0317).
 
Inmiddels heb ik 4 kaartjes in mijn Memorydex en ik moet zeggen dat het al best leuk oogt. Op naar de volgende ..... 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten