zaterdag 19 mei 2018

Unicorn Memorydex

 
Goedemorgen allemaal,
 
Ben weer aan de slag gegaan met de Memorydex.
Inmiddels staat hij op de kast in de woonkamer en het staat erg leuk.
Deze keer heb ik gekozen voor het Unicorn thema, en dat vonden de meiden maar al te leuk. Robin heeft mij heel goed geholpen met het kiezen van de juiste Unicorn-kleuren. Inmiddels weet ik dus dat niet alle kleuren Unicorn kleuren zijn. Jaja, zo leer ik ook nog elke dag.
 
 
Het design papier wat ik gebruikt heb is het Fantasy Fields van Joy (6011/0566). Erg mooi met al die zachte kleurtjes.
Het mooie randje wat bij beide kaartjes in de achtergrond zit is al een oudere mal van Crealies.
 
 
Op bovenstaand kaartje heb ik een leuke Unicorn van Lili of the Valley verwerkt. Deze heb ik gekleurd met de Polychromos. Voor het glitter-effect heb ik daarna de hoorn bewerkt met de Starry Colors van Gansai Tambi en het roze en paars heb ik laten glitteren met Iridescent Shimmering Watercolour paints van Creative Expression. Ik had dit nog niet eerder over de potloden heen gedaan maar het werkt net zo mooi als wanneer ik het over de Clean Colors aanbreng.
Bij een Unicorn hoort natuurlijk een regenboog, deze heb ik gemaakt met de Litlle Happiness Rainbow van Joy (6002/1109). Deze heb ik gestanst uit wit papier en daarna gekleurd met de Polychromos. Ook de hartjes van glitter voorzien met de Pearl Colors van Gansai Tambi.
Uit zwart cardstock heb ik het woord Beautiful gestanst met de Stencil Kit Beautiful van Joy (6002/0914)
 
 
Op dit kaartje heb ik de leuke Unicorn van CC Design verwerkt. Ook deze is gekleurd met de Polychromos. De gouden effecten zijn gemaakt met de Starry Colors van Gansai Tambi.
De tekst heb ik geprint, deze hoort bij de Unicorn van Lili of the Valley.
Op beide kaartjes heb ik nog extra glitters gemaakt met pailletjes.
 
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Inmiddels ben ik alweer bezig met een nieuwe creatie dus hou mijn blog in de gaten.
 
Tot snel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten