maandag 25 oktober 2021

Xmas in blue


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit kerstkaartje met verschillende technieken en materialen, met jullie delen.


Als basis heb ik Studio Light slimline mal SL-SJ-CD53 gebruikt. Ik vind het zo'n leuk effect met de dennentakjes.
De achtergrond in deze creatie heb ik gemaakt met verschillende technieken.


Ik ben begonnen met Studio Light mask stencil SL-GR-MASK52 in combinatie met de gelliplate voor het subtiele motief in deze achtergrond. De boom van Studio Light (SL-ES-STAMP117) heb ik vervolgens gestempeld en een beetje van kleur voorzien met de Derwent Inktense potloden.

Met de Distress crayons heb ik rond de rand gewerkt voor nog meer diepte in het geheel.


Met de toffe stempels uit Studio Light Grunge sets SL-GR-STAMP105 en SL-GR-STAMP106, heb ik de achtergrond verder afgewerkt.


Deze leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor & Newton en daarna laten zwieren op de basis.
Met nog een tekst en een strik is deze creatie klaar.

 Het was weer een feestje om alles met elkaar te combineren. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !



 

1 opmerking:

Grenouille Greetings zei

I always love to see your stunning creations, Lilian. You have coloured this beauty beautifully and I love the background too. It's always great to see you at Mo's Digital Pencil Challenge. Hugs, Lesley

Een reactie posten