zondag 17 oktober 2021

Kerst in traditionele kleuren

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal op de kerstkaartjes toer. Mijn hoofd loopt over van de ideetjes en dat komt heel goed uit want ik heb pas vier kaartjes klaar.


Voor dit kerstkaartje heb ik als basis Dutch Doobadoo mal 470.784.022 gebruikt. Deze basis heb ik bekleed met het Christmas Time design papier van Craft O'Clock.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor en Newton. Ik ben er nog druk mee aan het oefenen, maar ik moet zeggen dat ik in mijn nopjes ben met dit kleurwerk.


De kerststerren zijn gemaakt met Florals 12 van Elizabeth Craft Designs. Deze heb ik gestanst uit het Soft Finish Cardstock van Elizabeth Craft Designs en daarna op kleur gebracht met een combinatie van Distress inkt en Izink inkt van Aladine.
Als hart heb ik de kleinste Cadence Mixed Media Artsy Stones gebruikt. Omdat ik ze erg wit vond t.o.v. van de rest van deze creatie heb ik ze goud gemaakt met Cadence Hybrid Metallic. Met deze gouden verf heb ik ook de puntjes van deze bloemen bewerkt waardoor er meer harmonie ontstaat.

Als finishing touch nog enkele pailletten en een tekst en dan is dit kerstkaartje klaar.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten