vrijdag 8 oktober 2021

Christmas birds


Hallo allemaal,

Vandaag alweer een kerstcreatie om met jullie te delen. 
Samen met Nicole en Anja hadden we een knutseldagje gepland. Superleuk om ook op deze manier samen bezig te zijn met al die mooie hobbyproducten. Wat hebben we toch een leuke baan !


Als basis heb ik Studio Light mal SL-SJ-CD53 gebruikt, superleuk met die dennentakjes in de hoekjes. 
De vogeltjes komen uit Stamperia ricepaper DFSA4634. 


Nadat ik de vogeltjes op hun plek heb gezet ben ik de rest eromheen gaan bewerken. Hiervoor gebruikt ik naast een mask stencil en structuurpasta, verschillende kleuren Cadence verf. Echt geweldig hoe goed deze verf dekt. In de ondergrond zitten echt hele felle kleuren die er hier en daar bewust doorheen piepen, maar die niet zorgen voor een "poep-kleur". De verf dient wel droog te zijn voordat je er een andere kleur overheen zet, anders krijg je natuurlijk wel een "poep-kleur".


Met nog enkele die-cuts uit Stamperia set DFLDC44 en hier een daar een paillet is deze creatie klaar.

Met deze creatie kijk ik terug op een gezellige dag.
Hopelijk heb ik jullie weer op ideetjes kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten