woensdag 6 oktober 2021

I love candy’s

Hallo allemaal,

Soms heb ik van die momenten dat er ineens een idee opplopt bij het zien van een product waarbij je eigenlijk dacht, wat moet ik daar nou mee.


Zo ook met deze Dutch Doobadoo kawgomballenautomaat (470.713.802). Afgelopen week viel mijn oog weer op deze mal en kwam ineens de combi met de snoepjes van Marianne Design (CR1565) bij mij op.


Nadat ik de mal heb overgetrokken op wit cardstock heb ik deze bekleed met design papier uit de Rainbow Pretty Papers Bloc van Marianne Design (PK9175).
Deze blok bevat de perfecte snoepjeskleuren.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Durer aquarelpotloden van Faber Castell. 
Met nog een strik en een bijpassende tekst uit de stickerset van Tim Holtz ben ik helemaal blij met deze creatie.

Hopelijk heb ik jullie ook weer op ideetjes kunnen bregen.
Bedankt weer voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten