donderdag 14 oktober 2021

Kerst pizza?


Hallo allemaal

Ik had weer zo’n moment dat er een idee “opplopt” 
Op zulke momenten wordt ik altijd enthousiast waardoor het idee steeds meer vorm krijgt in mijn hoofd. Om blij van te worden dus !


Deze keer onstond het idee uit een combi van de pizzabox van Elizabeth Craft Designs (1781) en onze eigen notitblokjes. Deze twee samen vormen dan ook de basis van deze creatie.


De bovenzijde van het doosje heb ik bekleed met het Craft O’Clock Christmas time design papier. Wat een supermooi papier is dit weer !
Het kerstgroen uit Studio Light Stempelset SL-ES-STAMP94 heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor and Newton.
De tekst komt uit stempelset 130501/3016 van Craft Emotions.


De binnezijde is dus voorzien van een notitieblokje. Deze heb ik vastgezet door een rand te maken met de twee grootste vierkanten uit de pizzadoos mal. Deze heb ik uit designpapier gestanst maar ook uit foam zodat het een soort bakje vormt, waar het blokje precies in past. 


Het designpapier wat ik overhield nar het stansen past dan natuurlijk ook precies op de bovenzijde van het notitieblokje waardoor er een mooi geheel onstaat. 
Voor de aankleding van de binnezijde heb ik een chioboard klok gebruikt uit Dutch Dooabdoo set 492.006.003. Deze heb ik in de Versamark gezet en vervolgens bewerkt met goud embossingpoeder. Met nog twee kerststerren uit de Studio Light stempelset is ook de binnenkant klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetje heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !
 

2 opmerkingen:

p.guns zei

Ik was natuurlijk nieuwsgierig naar de binnenkant, hihi heel mooi gedaan!

Unknown zei

Great card you made. You made a beautiful card.

ឡូកឡាក់ Online

Een reactie posten