maandag 11 oktober 2021

Christmas is coming

Hallo allemaal,

Voor deze creatie ben ik weer aan de “klieder” geweest met de gelliplate.
Elke keer is het weer een feestje om hiermee bezig te zijn. Het niet precies weten hoe het eindresultaat zal zijn is wat het voor mij zo leuk maakt. Jezelf steeds weer laten verrassen.


Nadat ik tevreden was met mijn achtergrond heb ik slimline mal SL-SJ-CD53 van Studio Light een beetje kleiner gestanst. Het was even puzzelen met het goed neerleggen van de mal tijdens het stansen maar het is gelukt. 


Nu ook het formaat van mijn kaart helemaal duidelijk was kon ik de auto in de achtergrond stempelen, deze komt uit stempelset SL-JS-STAMP54 van Studio Light. Met verdunde gesso spetterde ik nog “sneeuwvlokjes” en is mijn basis klaar.


De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers van Winsor en Newton. Ondanks de kleurenkaart is het voor mij toch nog een beetje aftasten met de kleuren. “Oefening baart kunst” zullen we maar zeggen, hihi.

Met nog een strik en een tekst is er dan weer een kerstkaartje klaar. Ik ben benieuwd hoeveel ik er rond kerst af heb.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer bij de volgende creatie.

Groetjes !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten