woensdag 27 oktober 2021

Pink Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit roze kerstkaartje met jullie delen. 
Roze is niet meteen de kleur die je aan kerst doet denken maar het is wel een kleur waar ik graag mee werk. Een roze kerstkaart mag dus niet ontbreken.


Als basis heb ik label SL-GR-CD88 uit de nieuwe Grunge collectie van Studio Light gebruikt.
Studio Light mask stencil SL-GR-MASK52 heb ik in combinatie met de Gelliplate en Cadence Hybrid Acrylic gebruikt voor het maken van de achtergrond. Nadat ik tevreden was over de het resultaat van de Gelliplate heb ik de achtergrond verder bewerkt met Studio Light achtergrond stempels uit set SL-GR-STAMP105 en 106. Aan de randen heb ik nog accenten aangebracht met Distress Crayons in bijpassende kleuren.


In de label mal van Studio Light zit ook een kleiner label. Deze is qua formaat uitermate geschik voor Studio Light Grunge stempel SL-GR-STAMP98. Deze stempel heb ik afgedrukt op gekleurd papier en vervolgend de sterren gekleurd met de Polychromos van Faber Castell.

De schattige digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Promarkers va Winsor en Newton. Deze geweldige stiften heb ik nog niet zo lang waardoor ik nog zoekende ben naar mooie kleurencombi’s. Het jurkje in deze digi was dan ook een echte ontdekkingstocht waar ik niet helemaal tevreden over ben. Inmiddel wint mijn plezier het van mijn perfectionisme waardoor ik het plaatje toch verwerkt heb op deze creatie.

Met nog een strik, tekst en pailletten is deze pink Christmas creatie klaar.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten